יועץ שיווקי לעסקים הנמדד על פי ביצועים

מאת: משה שמש
יועץ אסטרטגי ומלווה שיווקי

להיות בראש שקט שבחרתם נכון!

לקרוא נכון את צרכי קהל היעד תוך מגוון אילוצים ,תפקידו המרכזי של יועץ שיווק לעסקים שוא גם יועץ שיווק דיגיטלי, הוא יצירת יתרון יחסי, בידול והשפעה על העסק, ויצירת ביקושים שיבוא להגדלת מכירות להיות מדוייקים ומדידים  על השקל .

נתחיל מסוף הסיפור הכל מתנקז לתת מענה לקהל היעד

יועץ שיווק, בונה מודל שיווקי ממוקד קורא במקצועיות את צרכי קהל היעד, היצע שוק, ממפה ומאתרש את הלקוחות הנכונים והמתאימים תוך מתן מענה למגוון השיקולים המניעים אותם

יועץ מקצועי שהוא גם יועץ שיווק דיגיטלי מייצר תוצאות עם התחייבות!

איך להיות יעיל בקידום השיווק והמכירות ללא הוצאות מיותרות?

ניהול חברה בעידן תחרותי דורש ידע, ניסיון, כלים, משאבים והצורך להיות עם יד על הדופק בהליכי שיווק, פרסום, מיתוג והגדלת מכירות. הצורך לדעת להיות אפקטיבי ולהשתמש בכלים העומדים לרשות החברה ללא הוצאות מיותרות. יועץ שיווק לעסקים המתמחה בדיגיטל  בונה תכנית שיווק המתאימה אישית לצרכי החברה על פי חזון מתחדש, יעדים, הבנת חולשות, חיזוק העוצמות, ובניית יתרון יחסי תוך ניצול הזדמנויות תוך דגש על מתן מענה לקהל היעד, ניהול זהיר ורגיש של העסק!

מהי נוסחת פיצוח ה DNA  של החברה על מנת להביא עוד ועוד לקוחות?

מצד אחד ניתוח צרכי לקחות, יעדים, העדפות, שאיפות של קהל היעד הפוטנציאלי ומצד שני חסכון המגיע מניתוח פעולות השיווק של העסק, בחינת דו"חות מכר, הבנת העוצמות לצד נקודות התורפה. פיתוח המתחרים, צרכי קהל היעד, בניית סדר מול מתחרים ובניית סיפור ארוז ומדוייק עם תקציב על השקל .

סקר מתחרים פוטנציאלים בשוק

ניתוח מתחרים עקיפים וישירים, פוטנציאל אזור הערך המבדל והמדויק ללקוח כדי שיגיע דווקא אליכם.

לקוחות יעד – קריאת מפה

לקוחות פוטנציונלים זהו הסיפור באלו כלים מגיעים אליהם, מהו הסיפור המשכנע שיגרום להם להקליק/להרים טלפון/ליצור קשר, מה יהפוך אותם מליד ללקוח משלם?

פעילות אסטרטגית שיווקית שמבצע היועץ השיווקי ממפה את מערך השיקולים ומעניקה להם מגוון סיבות לבחור דווקא בכם.

מיתוג עסקי – קונספט מנצח

שפת מיתוג, מארז זה הרבה יותר מצבעוניות, סיסמא, מיתוג עסקי מייצר סיפור חדשני ועדכני, סיפור עם בידול זכיר ושונה. בניית קונספט שהנראות שלו תהייה בולטת ונכונה בכל הערוצים החל מהמשרד דרך רכבי חברה ועד אתר האינטרנט, דף פיסבוק, סרטוני יו-טיוב וכו'.

מיצוב על פי ביצועים

יועץ שיווק לעסקים אמור לעשות שינוי אמיתי בחברה וליצור בידול ושפה פרסומית, בניית חזון והטמעה של תהליכי שיווק ומכירות, הובלת מהלכים תקשורתיים ובניית מודל היכול להתחרות בשווקים צפופים. בעל מקצוע איכותי נמדד בביצועים.

סיפורו של לקוח

חברת נ.ת.פ מהנדסים הוקמה ב – 2006 בניהול המהנדס צח רוזנצוויג, החברה מעניקה שירותי תיאום, ניהול ופיקוח פרויקטים בתחום הנדל"ן הליווי של יועץ שיווק לעסקים מסייע לחברה לבנות בנק יעדים מתחדש, ניהול קהלי היעד, לימוד מתמיד של זירת התחרות, התאמת פתרונות ניהול , תיאום, ופיקוח לקבלנים, יזמים ורשויות מקומיות. יועץ שיווק יודע למקסם את תקציב השיווק והפרסום. לפנות זמן לתחום הצמיחה העסקית.

משה שמש מלווה את האספקטים השיווקיים ויודע להטמיע באופן הטוב ביותר תהליכים שיווקיים הכוללים המייצרים תוצאות על פי בחינת כל הפרמטרים הנדרשים לרבות מחקר, עיצוב גרפי, ניהול דיגטלי ומביא לתוצאות הרצויות.

לשאלות נוספות, ייעוץ והכוונה ראשונית ללא התחייבות בתחום ייעוץ שיווקי אתם מוזמנים בשמחה לפנות אלינו!

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים

עוד בנושא

דילוג לתוכן