כיצד לגייס לקוחות חדשים?

מאת: משה שמש
יועץ אסטרטגי ומלווה שיווקי

ראיה מנקודת מבטו מוחו וליבו של הלקוח מייצרת הבנה, הכלה, הזדהות ומקדמת עסקה

כיצד להגדיל מכירות בשווקים בהם יש הרבה מתחרים?

מה הלקוח יזכור ממך?

הפקטור המרכזי בעולם השיווק האסטרטגי הוא לראות את הדברים מנקודת מבטו ומבטחו של הלקוח, מה הצרכים שלו? מה המאפיינים שלו? למה הוא מצפה? מה הוא רגיל לקבל? מה יהפוך עבורו לחוויית לקוח זכירה, רלוונטית ובולטת?

הלקוח במרכז 

הלקוח במרכז מחפש בשורה ולכן יש לבצע ניתוח אנליטי מעמיק של השירות, המוצר או התחום בו אתם עוסקים.

מבט חיצוני

 ראיית העסקה מתוך נקודת מבט חיצונית לא יום יומית מכאן בונים את תמונת השוק, הזירה התחרותית, הפעילות העסקית הפנימית והחיצונית שבאה לידי ביטוי בדמות נראות, בידול ומיתוג.

פעילות מדויקת ונכונה

פעילות מדויקת שנכנסת לראש של הלקוח, מקצרת תהליכים וחוסכת משאבים, החוכמה להביט על העולם מנקודת מבטו של הלקוח תוך ייעול תהליכים והתקציבים עד להגעה אל הלקוח הפוטנציאלי.

מבחן השיווק הממוקד

מבחן שיווקי יעיל וממוקד הוא המפתח להבנת הצרכים, מגמות ומתן פתרונות ללקוחות היעד וללקוחות קיימים.

מבחן הבידול 

התחרות בכל שוק ובתחום גדולה על כן לנושא הבידול יש מגע קריטי לייצר זכירות, הבנת מסר, בולטות ועניין .

מבחן הנגיעה 

כיצד נגעת בלקוח? ומה העלות?

מבחן ארגז הכלים 

לארגז הכליים כמו אתר אינטרנט, סרטוני תדמית, דף פייסבוק, ניוז לטר, שיווק בוואטס אפ, סנאפ צ'אט, אינסטגרם, יחסי ציבור, טלמרקטינג, יש חשיבות גדולה.

מהו ארגז הכלים, כיצד הוא נראה ומה המסר שהוא מעביר?

המבחן הרחב 

הסתכלות רחבה, חתירה להבנה עמוקה של הפקטורים הנושאים בעיני הלקוח, המבחן הרחב הכולל את היכולת ללמוד את העסק או החברה, לנתח את הצרכים, היעדים והמגמות, לייצר חזון אפקטיבי שיעניק הזדמנויות.

מבחן התוצאה

 שיווק הוא לב העסק של כל חברה, נותן שירות. מוצר מעולה ללא שיווק יעיל לא יימכר, אין שיווק, אין מיתוג, אין כלי פרסום – אין לקוחות ! ראיה מהבנת מוחו וליבו של הלקוח מייצרת הבנה, הכלה, הזדהות ומקדמת עסקה.

לקוח עירני, קשוב ומתעניין

הליווי העסקי הקריאטיבי משולב בייעוץ אסטרטגי היא הדרך הטובה ביותר, בניית תעודת זהות אישית שלכם לשכנע את קהל היעד למה צריך לבחור דווקא בכם. עליכם להשאיר את הרושם הטוב ביותר, בכל אפור יש צבעוניות כך אומרים אנשי מיתוג, שיווק ויחסי ציבור מנוסים.

צריך לחדש את הצבע

את מה שהלקוח צריך, מבקש ומצפה. תהליך התוכן להשאיר את הלקוח שלך עירני, קשוב, מתעניין וזאת עושים באופן נכון בשילוב שיווק דיגיטלי, שיווק שטח ותכנית שיווקית נכונה שרואה את כל תהליך המכירה מנקודת ראותו של הלקוח ל"חדש את הצבע" של המותג .

האם כל האפשרויות כבר מוצו?

האם הדרכים הקונבנציונאליות נעשו?

ייעוץ שיווק, ייעוץ אסטרטגימיתוג עסקי, ניהול קריאטיב המלווה עסקים.

הסוד נמצא בלאתר בעל מקצוע עם טראק רקורד, ניסיון, קשרים, כישורים, ניסיון יכולת לא קונבנציונאלית, המניעה פתרונות יצירתיים לאתגרים השיווקיים שלכם.

משה שמשלצדכם באופן לא קונבנציונאלי – יועץ אסטרטגי, מומחה לפיתוח עסקי, קופירייטר ואיש קריאטיב שיווקי ניסיון מהחברות הגדולות כגון:  סלקום, שופרסל, כלל, אלבר, שיכון ובינוי, אזורים ועוד. ניסיון זה מוגש לחברות בינוניות וקטנות מומחה בשיווק רב ערוצי שכנועי ילווה אתכם יד ביד להצלחה.

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים

עוד בנושא

דילוג לתוכן