בעלי מקצועות מקצועיים משווקים חוויה ולא שירות

מאת: משה שמש
יועץ אסטרטגי ומלווה שיווקי

עורכי דין, שמאי מקרקעין, אדריכל, יועץ, סוכן ביטוח תתמקד ב – איך המקצוע שלך/השירות שלך – משפר איכות חיים ורמת חיים אצל הלקוח!

עורכי דין, שמאי מקרקעין, אדריכלים, יועצים פיננסים, סוכני ביטוח אתם לא משווקים מוצר או שירות  אתם משווקים חוויה.

אם אתה בעל מקצוע חופשי, אתה יודע כמה חשוב הוא להציע ללקוחות שלך יותר משירות שפותר בעיה, אתהה אמור להעניק לו חווית לקוח נעימה, הרגשה טובה!

שינוי התפיסה התבצע בעשור האחרון, אתה מציע אווירה, חוויה, תוכן אטרקטיבי ותועלות ממוקדות.

להחליף מוצר או שירות בחוויה:

כבעל מקצוע חופשי, התפקיד שלך הוא לא רק לספק שירות או למכור מוצר. התפקיד שלך הוא ליצור חוויה. הלקוח שלך רוצה להרגיש יותר טוב עם עצמו, ותפקידך הוא לעזור לו להשיג את זה. האם זה תמיכה בפרויקט יומיומי, השקפת עולם מתוך יחס אישי, או יצירת חוויה ייחודית – אתה מציע יותר ממקום עסק רגיל.

שיפור איכות חיים:

אתה לא רק מציע טיפול או שירות, אתה מציע תחושה של בריאות יותר טובה, הרגשה קלילה, הייתה לי בבעיה במס הכנסה והיא נפתרה ע"י רואה החשבון, היה לי רב שכנים והוא נפתר ביצירתיות והסכמה ע"י עורך דין טוב, הייתה לי תביעה שנמשכה מול חברת הביטוח והסוכן ביטוח פתר לי במהירות, לא קיבלתי היתר בניה והאדריכל פתר זאת ביצירתיות וכו וכו התמקד באיך המקצוע שלך משפר את איכות החיים של הלקוח. זה לא רק על התוצאה הסופית, אלא גם על התהליך שהלקוח יחווה בזמן שהוא איתך.

היה אותנטי – אתה הוא הפתרון:

אתה משווק את עצמך, ולכן האותנטיות היא כל כך חשובה. חשוב להיות נאמן לערכים שלך ולהעביר אותם באופן נשקף בכל צומת בעסק שלך. האותנטיות שלך היא חלק מהחוויה שאתה מציע.

תקשורת זמינה, ממוקדת בכל הערוצים:

התקשורת שלך לא רק על מה שאתה עושה, אלא גם על איך אתה מעביר זאת ללקוחות שלך. צור קשר אישי, השתמש בוואטס אפ, מייל, פייסבוק, טיק טוק, לינקדין, גוגל, תתקשר איתו דרך ערוצים אלו , תראה לו נוכחות, שידע שאתה פעיל בדיגיטל והוא יוכל לקבל מידע משלים  מהערוצים שלך באינטרנט

לא משנה באיזה תחום אתה פועל, עריכת דין, אדריכלות, שמאות מקרקעין, ראיית חשבון, ישנם פרטים קטנים המכשילים את חוויית הלקוח. שים לב לכל הפרטים, אפילו לקטנים. נטול טעויות והתעקשות להעניש ייתן ללקוח תחושה של אמין, זמין, שירות איכותי.

בעל מקצוע חופשי: זכור שאתה לא רק מוכר מוצר או שירות, אתה משווק חוויה.

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים

עוד בנושא

דילוג לתוכן