בינה מלאכותית רואה הכי טוב את צורכי הלקוח

מאת: משה שמש
יועץ אסטרטגי ומלווה שיווקי

בינה המלאכותית AI בשירות השיווק והשירות

חברות, ארגונים, מותגים, עסקים שלא מתמקדים בחוויה ושביעות הרצון של הלקוחות, יהיה מחוץ למגרש התחרות תוך 5 שנים!

בינה מלאכותית משנה את הדרך בה מותגים, ארגונים וחברות, רואות, בוחנות, מבינות את צורכי הלקוח ומאפשרת חווית שרות מקסימלית

בינה המלאכותית AI- מעניקה לאנושות הזדמנויות לצד סיכונים, באפשרותה , לתכלל, לנתח ולעבד מידע עצום במהירות, באופן בו בני אנוש אינם יכולים

יעילות וזמינות

יעילות טכנולוגית שמביאה עימה הבינה המלכותית בתחום השיווק, הופכת תהליכים מגוונים ליעילים יותר, בגלל יכולת למידה עצמאית, היא מאפשרת לנתח כל סוגיה כולל ניתוחים שיווקיים ,מכירתיים מורכבים ומסובכים לנגישים ומהירים

בעתיד הלא מאוד רחוק…הבינה המלאכותית תהייה כלי אסטרטגי בשיווק, חברות רבות יבצעו את מירב שירותי המכירה, שיווק, שירות לקוחות לטכנולוגיים, הבינה המלאכותית יכולה לחזות צרכים, רצונות, העדפות לקוחות מתוך התנהגות של לקוחות, להתאים אישית, לתמחר מוצרים או שירותים על פי העדפות, לדייק את השירות או המוצר, לתת מענה 24/7 באופן הנגשה אנושי ומסקרן!

שילוב פתרונות

כבר כיום חברות רבות משלבות בין פתרונות AI, ניתוח ה-Data של המותג, מערכות CRM עדכניות, מידע מצליב שהבינה מספקת.

כאשר חברות משביחות, מדייקות, משדרגות את השילוב בין,  Data – CRM – AI – הן מקבלות תמונת מצב עדכנית ורלבנטית, מה הלקוח צריך, מה הלקוח רוצה, מה גורם לו התנגדות, מה יגרום לו להקשבה, מה יראה בעיניו בידול, מה ייתפס עבורו ערך, והיכן לפגוש את הלקוח בכל נקודות וממשקי המגע איתו והכי חשוב להעניק לו חווית פרסונלית, כייפית, נעימה, יעילה, נוחה ובמחירים טובים.

core business

הלקוחות היום טכנולוגיים ומתוחכמים ומקבלים את כל מה שהם צריכים מהסמארטפון באופן , יעיל, מיידי, אישי ונוח. בהתאם, הם מבקשים מהפירמות והעסקים שירות מדוייק, מותאם אישית ומהיר.

ה-AI היא מגה מהפכה, הרבה יותר עצומה מהמושג "בינה מלאכותית" הטכנולוגיה מסייעת בצורה משמעותית לחברות, ארגונים להיות הרבה יותר יעילים, הרבה יותר חדים, הרבה יותר עירניים, הרבה יותר אפקטיביים ולהתמקד בעולמות שהם ה-core business שלהם- במה שהם הכי טובים!

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים

עוד בנושא

דילוג לתוכן